27 Ekim 2007 Cumartesi

Tanışma



Merhaba
Ben Eskişehirde ikamet ediyorum.Devlet Memuruyum.Üç yıldır arıcılıkla da uğraşıyorum.
Burda amacım magazinel günlük olmayıp,bana göre aykırı olanları sizinle paylaşmak.
Blog kültürüyle aynı değil.Genel için yararlı olabilecek araştırmaları sizlerle paylaşmak istiyorum.
Arıcılık hakkında kendi bilgimi paylaşacağım dersem kendimi ve sizleride kandırırım.Bu işin eğitimini almış ve veren pek çok insan varken, benim bence diye fikir yürütmem bana aykırı.
Pek çok kişi yazı yazıyor zamanla birbiriyle çelişiyor.
Bazı sitelerin tamamını oku bir şey öğrenemiyorsun yetkin kişiler pek yazı yazmıyor.neden ? Arıcılık da yapılması gerekenleri uzun uzun kitaplar halinde yayınlanmış.Amerika'yı tekrar tekrar keşfetmek gereksiz.
Ülkemizde her şeyin yapılma tarihleri farklı.Biz eylülün sonunda teşvik beslemesini sonlandırıp,kışlık bakımını yaptığımızda pürende arı çoğaltıyorlar.her taraf çiçek açmış.kimi çamda kaç gün kalacağını konuşuyor.Biz kovanda en az şu kadar bal kalması gerekir diye konuşuyoruz.Bunun sonu yok.ben pek çok kişiye bölgenizdeki eski arıcılarla ilişkileri iyi tutun diyorum.

2 yorum:

muratakın dedi ki...

Sayın İsmail Koca:
Yeni bloğun hayırlı olsun
Sağlıklı ve uzun ömürlü olması dileğiyle.
Saygılar.

erbabarici dedi ki...

Merhaba İsmail Bey!
Bende Esk/Mahmudiye'den arici dostun başarılar diler bereketli bir yıl olmasını diliyorum.SELAMLAR!!!!